بازگشت به آرشیو

خودتان کتاب دیجیتالی بسازید

28 ژانویه 2015، ساعت 10:25

نشر الکترونیک

اگر کتابی نوشته‌اید و دوست دارید آن را به صورت دیجیتالی هم منتشر کنید، اپلیکیشنی طراحی شده که به شما نشان می‌دهد چه طور این کار را بکنید. این اپلیکیشن فرمت‌هایی دارد که می‌توانید در این فرمت‌ها کتاب‌هایتان را طراحی کنید. از جمله این که برای کتاب‌های کودک و نوجوان که پر از تصویر است، کمیک استریپ‌ها که به امکانات ویژه‌ تصویری و گرافیکی نیاز دارد یا کتاب‌های آشپزی که امکاناتی دارد که می‌توانید به‌راحتی متن و صدا و تصویر را کنار هم قرار بدهید و از جلوه‌های صوتی و تصویری برای بهتر شدن آن‌ها استفاده کنید. نام این اپلیکیشن story2go است و قدم به قدم به شما یاد می‌دهد چه‌طور کتاب‌تان را دیجیتالی کنید و اپلیکیشن کتاب‌تان را طراحی کنید.

برای شروع کار لازم است اپلیکیشن story2go را دانلود کنید. این کار چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و بعد از آن می‌توانید به کمک همین اپلیکیشن هر جور مجله، کاتالوگ، کتابی که دوست دارید بسازید.

بعد از آن که کتاب‌تان را طراحی کردید و اپلیکیشن‌اش را ساختید، می‌توانید آن را در این سایت ثبت کنید و اپلیکیشن‌تان بلافاصله در بازار اپلیکیشن‌های اپل استور و گوگل پلی خودتان برای فروش قرار می‌گیرد.

این اپلیکیشن در سیستم‌های iOS و اندروید و حتی وب قابل دسترس است.

خودتان کتاب دیجیتالی بسازید:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.