بازگشت به آرشیو

ماشین‌های جدید به کتاب‌های شنیداری مجهز می‌شوند

17 فوریه 2016، ساعت 12:10

کتاب‌خوانی

شرکت‌هایی که کارشان تهیه و فروش کتاب‌های شنیداری است، تازگی به سراغ کارخانه ماشین‌سازی فورد رفته‌اند تا با توجه به تکنولوژی‌های جدیدی که این کارخانه به ماشین‌های جدید خود اضافه کرده با آن‌ها درباره فروش کتاب‌های شنیداری قرارداد ببندند.

این شرکت‌ها معتقدند، حالا که تکنولوژی‌های اطلاعاتی ماشین‌ها تا این اندازه بالا رفته، بهترین وقت است که آدم‌ها حین رانندگی به جای این که به موسیقی یا رادیو گوش بدهند، به کتاب‌های موردعلاقه‌شان گوش کنند.

در سال ۲۰۱۵ شرکت Downpour قراردادی با کارخانه هوندا امضا کرد تا کتاب‌های شنیداری این شرکت را به خط ماشین‌های هوندا اضافه کنند. به این ترتیب که تعدادی کتاب مجانی در اختیار کاربرها قرار بدهند و صاحبان ماشین‌ها با وارد کردن شماره شناسه ماشین‌ها می‌توانستند به کتاب‌ها گوش دهند.

وقتی Audiobooks.com با کارخانه بیوک قرارداد امضا کرد، رییس این شرکت گفت، چه تاجر باشید و در ماشین‌تان مشغول گوش دادن به آخرین کتاب در زمینه تجارت باشید، چه خانواده‌‌ای که حین رفتن به تعطیلات به کتابی گوش می‌دهید یا زوجی که برای تعطیلات آخر هفته عازم جایی هستید و به یکی از کتاب‌های پرفروش گوش می‌دهید، کتاب‌های شنیداری بهترین راه برای کشف کتاب‌های جدید است، وقتی نگاه‌تان به جاده و رانندگی است.

 

مطلبی که خواندید، بازنویسی و ترجمه این خبر است.

ماشین‌های جدید به کتاب‌های شنیداری مجهز می‌شوند:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.