بازگشت به آرشیو

باغبانی با کتاب‌های شنیداری

4 مه 2016، ساعت 12:30

نشر الکترونیک

این روزها بهترین وقت برای باغبانی کردن است. روزهای بهار را می‌شود باغبانی کرد و تابستان را با تماشای گل و گل‌هایی که کاشته‌ایم و به آن‌ها رسیدگی کرده‌ایم گذراند. مخصوصا وقتی آن‌ها را آب می‌دهیم و در خنکای گیاهان می‌نشینیم، استکانی چای می‌خوریم و کتاب می‌خوانیم.

اما زمان باغبانی هم بهترین وقت برای کتاب خواندن است. البته نمی‌توانیم کتاب بخوانیم، اما کتاب که می‌توانیم گوش بدهیم. وبلاگ انتشارات پنگوئن صفحه‌ای دارد درباره گوش دادن به کتاب حین باغبانی و برای بعضی از مشکلات باغبانی هم کتاب‌هایی معرفی کرده است که ممکن است به کارتان بیاید.

یکی از این کتاب‌های باغبانی مربوط به آپارتمان‌های کوچک است. یعنی اگر اهل گل و گیاه هستید و فضای‌تان کم است، این کتاب راهنمای خوبی برای‌تان است تا در فضای کوچک آپارتمان‌ها هم بتوانید گل و گیاه داشته باشید. یکی دیگر از کتاب‌ها هم مربوط است به گلکاری روی پشت‌بام‌ها. برای کسانی که محیط زندگی‌شان کوچک است و بالکن و ایوانی هم ندارند، شاید یکی از گزینه‌ها گلکاری روی بام باشد و یکی دیگر از کتاب‌ها هم مربوط به استفاده از آب باران برای آب دادن به گل و گیاه‌هایتان است.

انتشارات پنگوئن با این کار یک تیر و دو نشان زده است. هم کتاب‌های مربوط به باغبانی‌ای را که منتشر کرده معرفی کرده و هم این که بخشی از کتاب‌های شنیداری‌اش را برای کار کردن حین باغبانی در اختیار شنونده‌ها قرار داده است.

باغبانی با کتاب‌های شنیداری:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.