بازگشت به آرشیو

کودکان‌تان را با قصه بخوابانید

19 مه 2016، ساعت 12:18

اپلیکیشن‌ها

همه بچه‌های دنیا دوست دارند وقتی به خواب می‌روند، پدر و مادرشان کنارشان باشند و مهم‌تر از آن این که پدر و مادرها برای‌شان قصه هم تعریف کنند. با این کار از همان بچگی کودکان‌مان را به کتاب خواندن عادت می‌دهیم و آن‌ها را با کتاب بزرگ می‌کنیم.

اپلیکیشن Time For Bed Little Ted اپلیکیشن داستان‌گویی برای بچه‌ها وقت خواب است. موسیقی آرامش‌بخش پس‌زمینه داستان‌ها فضای آرامی فراهم می‌کند که بچه‌ها راحت‌تر به خواب بروند. بسته به سن کودک‌تان می‌توانید داستانی در این اپلیکیشن انتخاب کنید که یا خودش آن را بخواند یا یکی از بازیگران حرفه‌ای آن را برای فرزندتان روایت کند. موقع خواندن، کلمه‌ها های‌لایت می‌شوند تا فرزندتان بفهمد چه کلمه‌ای دارد خوانده می‌شود و کلمه کجای کتاب است. کار با این اپلیکیشن دو طرفه است؛ یعنی خود بچه‌ها هم می‌توانند در داستان مشارکت داشته باشند. می‌توانند لباس‌های تدی خرسه، قهرمان اصلی این داستان‌ها، را عوض کنند، به او کمک کنند حمام برود یا صحنه‌های مختلفی را که داستان تدی در آن‌ها می‌گذرد رنگ‌آمیزی کنند.

در ضمن، به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به فرزندتان یاد بدهید قبل از این که به رخت‌خواب بروند، چه کارهایی را از قبیل لباس‌خواب پوشیدن یا مسواک زدن باید انجام بدهند.

این اپلیکیشن روی گوشی‌های اندروید و آی‌فون در دسترس است و سه دلار قیمت دارد.

کودکان‌تان را با قصه بخوابانید:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.