بازگشت به آرشیو

پادکست‌های کسالت‌بار برای خوابیدن

29 ژوئن 2016، ساعت 12:52

متفرقه

«به کمک من بخواب» عنوان پادکست‌های کسالت‌باری است که گوش کردن به آن‌ها باعث می‌شود خواب‌تان ببرد.

راویان این پادکست‌ها صدای آرامی دارند، موضوع‌ها به‌شدت حوصله سربرند و همه کاربرانی که از این پادکست‌ها استفاده کرده‌اند می‌گویند به‌راحتی بعد از مدتی گوش دادن به این برنامه‌ها خوابیده‌اند؛ به‌خصوص که راوی‌های پادکست‌ها به شنونده‌های خوابالویشان هر از گاهی یادآوری می‌کنند، تا زمانی که خواب‌شان نروند، آن‌ها درباره این موضوع‌های کسالت‌بار حرف خواهند زد.

این پادکست‌ها موضوع‌های مختلفی دارند، از اخبار وقت خواب گرفته تا وقایع‌شمار قطب شمال. خالق و میزبان پادکست «به کمک من بخواب» در این پادکست داستان‌های تودرتویی تعریف می‌کند که قرار است بی‌خواب‌ها را به خواب عمیق ببرد. او می‌گوید، این پادکست هر ماه تقریبا نزدیک به ۱.۳ میلیون بار دانلود می‌شود.

اپلیکیشن این برنامه در  نسخه‌های اندروید و اپل در دسترس است.

پادکست‌های کسالت‌بار برای خوابیدن:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.

  • Shahin

    خب، هم این عالیه و هم سایتتون اما واسه این مطلب كاش یه نشونی از یه اپ یا پادكست فارسی زبان رو میذاشتید... نوگام عزیز كمی بفكر تبلیغ سایتت باش، خیلی اتفاقی پیدات كردممرسی ؛)
    5 ژوئیه 2016، ساعت 9:03 پاسخ
    • پوریا قربانی - گوینده ی پادکست وقت خواب|SleepTime

      خوشحالم که اعلام کنم بنده کمتر از یک هفته است که همچین پادکستی رو شروع کردم.نام پادکستی که توی این پست معرفی شده Sleep With Me هستش که با یه سرچ ساده توی گوگل پیدا میشه.من هم تصمیم گرفتم ورژن فارسی همون مدل پادکست رو البته به همراه موسیقی پس زمینه ی ملایم راه بندازم.از طریق این لینک ها میتونید دنبال کنید ما رو : telegram.me/sleeptimehttp://podcastmachine.com/podcasts/20841https://www.radiobaaz1.com/station/201610176/sleeptime-%7C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8 و به زودی زود هم اگه خدا بخواد در Google Play Music و iTunes اضافه میشن قسمت های پادکست ما.امیدوارم که با حضورتون ما رو دلگرم کنید ... و از این صحبتا :)
      19 اکتبر 2016، ساعت 21:22 پاسخ
      • ویراستار نوگام

        چه کار خوبی کردید. موفق باشید.
        20 اکتبر 2016، ساعت 13:16 پاسخ
  • مهدی

    خوبه
    13 ژوئیه 2016، ساعت 6:01 پاسخ