بازگشت به آرشیو

کتاب‌فروشی‌های لندن اینترنت را تحریم می‌کنند

17 اوت 2016، ساعت 8:57

کتاب‌خوانی

به‌تازگی کتاب‌فروشی‌های مستقل لندن به جریانی پیوسته‌اند که همه در حال قطع دسترسی خریداران به اینترنت فروشگاه‌هایشان هستند. آن‌ها با این کارشان می‌خواهند به خریداران نشان بدهند که کتاب‌فروشی‌ها فقط مکانی برای تماشای کتاب‌ها نیستند، تا آن‌ها قیمت‌های مناسب‌تر کتاب‌ها را آنلاین پیدا کنند و بعد آن را اینترنتی بخرند.

یکی از این کتاب‌فروش‌ها می‌گوید، «گوشی‌های هوشمند روی تجربه آرام ما از کتاب‌فروشی‌ها تاثیر می‌گذارند. ما از خریداران می‌خواهیم بر اساس شم انسانی خود برای خرید کتابی تصمیم بگیرند. شما می‌توانید هر جایی به اینترنت دسترسی داشته باشید، نه این که الزاما در کتاب‌فروشی سراغ‌اش بروید.»

ممکن است به‌نظرتان عجیب برسد این که کتاب‌فروشی‌های لندن نخواهند مردم در فروشگاه‌هایشان از گوشی‌های هوشمند استفاده کنند و به صفحه‌های گوشی‌شان خیره شوند، اما این رسم لندن است. این سنت این شهر است و تقریبا در تمام کتاب‌خانه‌های آرام و خصوصی این شهر تا عمارت‌های موقر و مجللی مثل کن‌وود هاوس در همستدهیث تا اتاق مطالعه کتاب‌خانه بریتانیا در کینگز کراس این اتیکت رعایت می‌شود که کسی از گوشی موبایل‌اش در این فضاها استفاده نکند. این کتاب‌فروشی‌ها هم در حال حاضر از این اتیکت تبعیت می‌کنند.

 

مطلبی که خواندید، بازنویسی و ترجمه این خبر است.

کتاب‌فروشی‌های لندن اینترنت را تحریم می‌کنند:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.