بازگشت به آرشیو

فلیپر؛ سایتی برای کشف نویسنده‌های جدید

23 نوامبر 2016، ساعت 11:40

کتاب‌خوانی

عمده کتاب‌خوان‌ها برای پیدا کردن نویسنده‌ها و کتاب‌های جدید از اینترنت استفاده می‌کنند. با این حال و با وجود آن که تعداد اصلا سایت‌های ادبی تعدادشان کم نیست، تعداد سایت‌هایی که نویسنده‌های جدید کشف می‌کنند و اطلاعاتی درباره این نویسنده‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند خیلی کم است. خبر این است که انتشارات پنگوئن رندوم هاوس تصمیم گرفته این پروسه را ساده کند و برای این کار سایتی تاسیس کرده است به اسم Flipper.

«پنگوئن فلیپر» در حال حاضر برای ساکنان بریتانیا قابل‌دسترس است و کارش پیدا کردن نویسنده‌های جدید برای خوانندگان است. راه انداختن این وب‌سایت پیش از کریسمس و ایام تعطیلات به این دلیل بوده که خریداران کتاب بتوانند هدیه‌های کتابی خود را از این وب‌سایت تهیه کنند. می‌توانید تصمیم بگیرید کتاب را در چه ژانری می‌خواهید، گروه سنی موردنظرتان کدام است یا چند انتخاب را مدنظر قرار دهید. کتاب را که انتخاب کردید، برای خرید به سایت آمازون هدایت می‌شوید و مابقی کارهای خرید را در این سایت انجام می‌دهید. خرید از سایت آمازون از آن جهت خوب است که عموم مردم به جای خرید مستقیم از ناشر معمولا از سایت آمازون خرید می‌کنند.

فلیپر هم نسخه دسک‌تاپ دارد و هم نسخه گوشی‌های هوشمند. کار کردن با این سایت تجربه بسیار راحتی است و حُسن سایت در این است که صفحات‌اش سبک است. از همه مهم‌تر این که برای دسترسی به سایت لازم نیست ثبت‌نام کنید یا با حساب کاربری فیس‌بوک یا توییترتان وارد شوید.

طبق آمارهایی که انجام شده، بازخورد کاربران در این مورد فلیپر بسیار خوب بوده است.

فلیپر؛ سایتی برای کشف نویسنده‌های جدید:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.