بازگشت به آرشیو

کتاب‌های رنگ‌آمیزی؛ هدیه مجانی موزه‌ها و کتاب‌خانه‌ها به مردم

8 مارس 2017، ساعت 11:21

خبر

چرا باید کتاب‌های رنگ‌آمیزی را بخرید، در حالی که می‌توانید آن‌ها را مجانی تهیه کنید؟ و چرا این کتاب‌ها تصاویر جدید داشته باشند، در حالی که کلی طراحی‌های کلاسیک وجود دارد که جان می‌دهد برای رنگ کردن؟

سال گذشته در ماه فوریه، کتاب‌خانه آکادمی پزشکی نیویورک پروژه هیجان‌انگیزی را به‌راه انداخت و بهترین تصاویر را از کلکسیون‌های کتاب‌خانه‌های مختلف و موسسات فرهنگی به شکل کتاب‌های رنگ‌آمیزی گردآوری کرد.

دست‌اندرکاران این پروژه که نام آن «کلکسیون ما را رنگ کن» است، تمام تصاویر این کلکسیون را به‌صورت فایل‌های پی‌دی‌اف تهیه کردند و از همه علاقه‌مندان خواستند که این تصاویر را دانلود کنند، آن‌هایی را که دوست دارند رنگ‌آمیزی کنند و در شبکه‌های مختلف اجتماعی، هر جایی که حساب کاربری دارند، پست‌شان کنند و آن‌ها را با این هشتگ نمایش بدهند: ColorOurCollections#.

قرار بود این کار پروژه‌ای یک‌هفته‌ای باشد، اما آن‌قدر از این پروژه استقبال شد که امسال هم در ماه فوریه تکرار شد. کتاب‌خانه عمومی آمریکا، کتاب‌خانه دانشگاه کمبریج، موزه متروپولیتن، بنیاد فرهنگی کارنگی و… از جمله مکان‌هایی بودند که در این پروژه همکاری کردند.

اگر اهل رنگ‌آمیزی هستید، می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف این تصاویر را از این لینک دانلود کنید.

 

آنچه خواندید، بازنویسی و ترجمه این خبر است.

کتاب‌های رنگ‌آمیزی؛ هدیه مجانی موزه‌ها و کتاب‌خانه‌ها به مردم:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.