ضد زنان
خواندن بخشی از کتابدرباره این کتاب
ضدزنان دومین اثر منتشر شده م.ر.اوژن است. رمانی که خیزش یک جنبش آزادیخواه و فراز و فرودهای آن را به رهبری زنان، در سراسر دنیا به خصوص در ایران به تصویر میکشد. اما...
«کتاب ضدزنان، یک کتاب فمینیستی نیست.» نخستین نکته ای که مهم است همین مورد است. حتی این کتاب تنها برای زنان نیست. این کتاب برای تمام انسانهایی است که آرزوی آزادی را در سر میپرورانند. همهی کسانی که به دنبال هدفی برای ساخت دنیایی بهتر هستند. این کتاب هم از اهداف انسانها برای رسیدن به جامعهای بهتر میگوید و هم به آنها در مورد زیادیخواهیها و دسیسهها و شیادیها هشدار میدهد. این کتاب از ترسی میگوید که در دل همه است. از ترسی که وقتی در کنترل اراده انسان در میآید، میتواند کوهها را جابهجا کند. شاید میشد نام این رمان را برضدانسانیت گذاشت.
توضیحات ناشر
ضدزنان رمانی غیرمنتظره است که داستانی تکراری را با ساختاری تازه بیان کرده است. در داستانهای ایرانی اینکه ماجرا در آینده بگذرد چندان معمول نیست، چه برسد به اینکه کاملا خیالی باشد. آتوسا روزنامهنگاری است که در سال ۱۴۴۱ از تصویب قانون چندهمسری در مجلس گزارشی انتقادی برای روزنامه مینویسد و ماجرا از همین جا شروع میشود. جذابیت داستان در آن است که شخصیتهای دیگری در دیگر نقاط دنیا درگیر این جریان میشوند و خواننده را به دنبال وقایع سریع و غیرمنتظره میکشند. ضدزنان داستان همبستگی و انقلاب است که خیانت و قدرتطلبی هم از جنبههای اجتنابناپذیر آن است.
این کتاب در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۴ (۲۵ ژوئن ۲۰۱۵) منتشر شده است.
نظر شما درباره کتاب
-
مهمان 14 نوامبر 2014، ساعت 2:26ببخشید متوجه عکس نشدم که آقاست. کاش یک بیوگرافی کوتاه از خودتون می نوشتید.پاسخ
-
م.ر. اوژن 14 نوامبر 2014، ساعت 13:02با سپاس بابت نظر شما ، تلاش کردم در بیوگرافی خودم، داده های مرتبط با «نوشتن»م رو بنویسم. همچنین کتاب پیشین خودم رو معرفی کردم که شاید بتونه به شما کمک بیشتری بکنه.پاسخ
-
فرشته مظفری 25 نوامبر 2014، ساعت 16:08موفق باشید امیدوارم هر چه زودتر حمایت مالیتون تکمیل بشه و کتاب شما رو بخونیمپاسخ
-
یاسمن نسا 29 نوامبر 2014، ساعت 9:33زن بودن مرد بودن چه اهمیتی داره مهم تفکر آدم هاست. بیصبرانه منتظرم تا این کتاب رو بخونم.پاسخ
-
مائده 2 فوریه 2015، ساعت 8:45اميدوارم كتاب به زودي منتشر بشه. بيوگرافي جالبي داريد. اميدوارم موفق باشيدپاسخ
-
نيكو خاكپور 28 ژوئن 2015، ساعت 11:33اميدوار بودم اين كتاب ، به خوبي كتاب هاي ديگر نشر نوگام باشد. متاسفانه ضعيف ترين كتابي بود كه تا به حال از اين نشر خوانده ام. غلط هاي املايي، متن ويرايش نشده (كه به شدت نياز به ويرايش دارد ) و داستاني كه از نظر تكنيكي در ابتدايي ترين مرحله شكل گيري يك داستان است.پاسخ
-
-
مصعب محمودی 16 فوریه 2020، ساعت 8:53سلام این رمان عالی بود چون هفته قبل مطالعه کردم از نویسنده ممنونم و از ایشان در خواست می کنم که ادامه بدن آزادی حق همه انسان هاست و بقول یکی از دوستانم اگر انسان در درون آزاد باشد اگر در تک سلولی هم باشد همچنان آزاد هست و کسی نمی تواند او را به بند کشد پس سعی کنید که روح آزادی داشته باشید با تشکر از شماپاسخ