ضد زنان
کتاب‌ها

درباره این کتاب

ضدزنان دومین اثر منتشر شده م.ر.اوژن است. رمانی که خیزش یک جنبش آزادی‌خواه و فراز و فرودهای آن را به رهبری زنان، در سراسر دنیا به خصوص در ایران به تصویر می‌کشد. اما...

«کتاب ضدزنان، یک کتاب فمینیستی نیست.» نخستین نکته ای که مهم است همین مورد است. حتی این کتاب تنها برای زنان نیست. این کتاب برای تمام انسان‌هایی است که آرزوی آزادی را در سر می‌پرورانند. همه‌ی کسانی که به دنبال هدفی برای ساخت دنیایی بهتر هستند. این کتاب هم از اهداف انسان‌ها برای رسیدن به جامعه‌ای بهتر می‌گوید و هم به آن‌ها در مورد زیادی‌خواهی‌ها و دسیسه‌ها و شیادی‌ها هشدار می‌دهد. این کتاب از ترسی می‌گوید که در دل همه است. از ترسی که وقتی در کنترل اراده انسان در می‌آید، می‌تواند کوه‌ها را جابه‌جا کند. شاید می‌شد نام این رمان را برضدانسانیت گذاشت.

توضیحات ناشر

ضدزنان رمانی غیرمنتظره است که داستانی تکراری را با ساختاری تازه بیان کرده است. در داستان‌های ایرانی اینکه ماجرا در آینده بگذرد چندان معمول نیست، چه برسد به اینکه کاملا خیالی باشد. آتوسا روزنامه‌نگاری است که در سال ۱۴۴۱ از تصویب قانون چندهمسری در مجلس گزارشی انتقادی برای روزنامه می‌نویسد و ماجرا از همین جا شروع می‌شود. جذابیت داستان در آن است که شخصیت‌های دیگری در دیگر نقاط دنیا درگیر این جریان می‌شوند و خواننده را به دنبال وقایع سریع و غیرمنتظره می‌کشند. ضدزنان داستان همبستگی و انقلاب است که خیانت و قدرت‌طلبی هم از جنبه‌های اجتناب‌ناپذیر آن است.

 

این کتاب در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۴ (۲۵ ژوئن ۲۰۱۵) منتشر شده است.

نظر شما درباره کتاب

  • مهمان 14 نوامبر 2014، ساعت 2:23
    آیا نویسنده خانم است یا آقا؟
    پاسخ
  • مهمان 14 نوامبر 2014، ساعت 2:26
    ببخشید متوجه عکس نشدم که آقاست. کاش یک بیوگرافی کوتاه از خودتون می نوشتید.
    پاسخ
  • م.ر. اوژن 14 نوامبر 2014، ساعت 13:02
    با سپاس بابت نظر شما ، تلاش کردم در بیوگرافی خودم، داده های مرتبط با «نوشتن»م رو بنویسم. همچنین کتاب پیشین خودم رو معرفی کردم که شاید بتونه به شما کمک بیشتری بکنه.
    پاسخ
  • رضا خ 18 نوامبر 2014، ساعت 18:06
    منتظرم بخوانم...
    پاسخ
  • میهمان 25 نوامبر 2014، ساعت 6:04
    عالی بود
    پاسخ
  • فرشته مظفری 25 نوامبر 2014، ساعت 16:08
    موفق باشید امیدوارم هر چه زودتر حمایت مالیتون تکمیل بشه و کتاب شما رو بخونیم
    پاسخ
  • م.ر. اوژن 28 نوامبر 2014، ساعت 15:59
    سپاسگزارم ...
    پاسخ
  • یاسمن نسا 29 نوامبر 2014، ساعت 9:33
    زن بودن مرد بودن چه اهمیتی داره مهم تفکر آدم هاست. بیصبرانه منتظرم تا این کتاب رو بخونم.
    پاسخ
  • کاظم پیچکا 2 دسامبر 2014، ساعت 7:51
    خوبه ... هیجان هم یهترش کرده...
    پاسخ
  • fawad 9 دسامبر 2014، ساعت 9:27
    تسیار کتاب خوب است
    پاسخ
  • سارا شینی 10 دسامبر 2014، ساعت 16:10
    باید کتاب خوندنیی باشه
    پاسخ
  • سماوات 16 دسامبر 2014، ساعت 14:02
    منتظریم بخونیم .
    پاسخ
  • ساسان یاران 17 دسامبر 2014، ساعت 20:28
    درود بر نویسنده ...
    پاسخ
  • ساسان 19 دسامبر 2014، ساعت 13:50
    کی عرضه خواهد شد؟
    پاسخ
  • ویراستار نوگام 19 دسامبر 2014، ساعت 13:58
    ساسان عزیز، امیدواریم کتاب تا ماه فوریه منتشر شود.
    پاسخ
  • داود خرمدين 26 دسامبر 2014، ساعت 15:04
    انقلاب بعدي مطمعنا زنانه است!!!!!؟؟؟؟؟
    پاسخ
  • farzana 12 ژانویه 2015، ساعت 10:03
    nazarat ma dar bare ein ketab bad az khandan midehem
    پاسخ
  • مائده 2 فوریه 2015، ساعت 8:45
    اميدوارم كتاب به زودي منتشر بشه. بيوگرافي جالبي داريد. اميدوارم موفق باشيد
    پاسخ
  • نازی 8 مارس 2015، ساعت 22:40
    کاش کتاب تو چنین روزی که روزِ زنه بیرون اومده بود و می خوندیمش.
    پاسخ
  • MOHAMMAD REZA AKHLAQI 15 آوریل 2015، ساعت 4:19
    عالی بود
    پاسخ
  • نيكو خاكپور 28 ژوئن 2015، ساعت 11:33
    اميدوار بودم اين كتاب ، به خوبي كتاب هاي ديگر نشر نوگام باشد. متاسفانه ضعيف ترين كتابي بود كه تا به حال از اين نشر خوانده ام. غلط هاي املايي، متن ويرايش نشده (كه به شدت نياز به ويرايش دارد ) و داستاني كه از نظر تكنيكي در ابتدايي ترين مرحله شكل گيري يك داستان است.
    پاسخ
    • م.ر. اوژن 29 ژوئن 2015، ساعت 11:44
      سپاس که برای خوندن کتاب و گذاشتن نظر، وقت گذاشتید.
      پاسخ
  • مصعب محمودی 16 فوریه 2020، ساعت 8:53
    سلام این رمان عالی بود چون هفته قبل مطالعه کردم از نویسنده ممنونم و از ایشان در خواست می کنم که ادامه بدن آزادی حق همه انسان هاست و بقول یکی از دوستانم اگر انسان در درون آزاد باشد اگر در تک سلولی هم باشد همچنان آزاد هست و کسی نمی تواند او را به بند کشد پس سعی کنید که روح آزادی داشته باشید با تشکر از شما
    پاسخ
  • مونا 4 مارس 2021، ساعت 12:03
    خیلی جذاب بود
    پاسخ
  • ali 6 نوامبر 2021، ساعت 16:34
    کتاب خیلی جذابی بود و واقعا به درد یه فیلم نامه هالیوودی می خوره
    پاسخ
  • محسن 11 اوت 2022، ساعت 19:41
    واقعا جالبی بود. کاش از ایشون اثرات بیشتری داشتین.
    پاسخ