بازگشت به آرشیو

آلمان؛ مقصد بعدی کتاب‌فروشی آمازون

23 دسامبر 2015، ساعت 13:40

نشر الکترونیک

به‌نظر می‌رسد شهر برلین مقصد بعدی دست‌اندرکاران سایت آمازون برای باز کردن کتاب‌فروشی جدیدشان است. ماه گذشته اولین کتاب‌فروشی این فروشگاه اینترنتی در شهر سیاتل آمریکا باز شد و حالا به گفته رییس آمازون در کشور آلمان این شهر بهترین گزینه است.

آمازون پیش از این در شهر پاریس، ایالت کالیفرنیا و کشور چین کیوسک‌هایی باز کرده است که کتاب‌های این سایت در این کیوسک‌ها فروخته می‌شوند، اما به‌نظر می‌رسد ایده باز کردن کتاب‌فروشی به یکی از دغدغه‌های جدید آمازون تبدیل شده.

رییس آمازون در کشور آلمان می‌گوید، «می‌شود از کتاب‌فروشی آمازون به‌صورت آن‌لاین کتاب خرید. اما مردم همیشه آف‌لاین هم خرید می‌کنند و خب مشتری همیشه باید حق انتخاب داشته باشد. البته آمازون همیشه همه کارهایش را در ابعاد کوچک تجربه می‌کند و بعد به‌سراغ مقیاس‌های بزرگ‌تر و در ابعاد بین‌المللی می‌رود.»

تقریبا یک ماه از عمر کتاب‌فروشی آمازون در سیاتل می‌گذرد و هنوز تصمیم‌گیری درباره موفقیت این کتاب‌فروشی زود است. این کتاب‌فروشی حدود پنج هزار جلد کتاب در انبار دارد. کتاب‌ها در قفسه‌ها جوری چیده شده‌اند که فقط پشت‌شان معلوم است و نقدهای آن‌لاین کتاب‌ها را از سایت آمازون و گودریدز می‌توان روی قفسه کتاب‌ها خواند. کتاب‌ها قیمت دارند، اما مشتری‌ها ترجیح می‌دهند گوشی‌هایشان را دربیاورند و آن‌لاین قیمت کتاب‌ها را از سایت یا از اپلیکیشن آمازون چک کنند و جزییات‌اش را دربیاورند.

 

مطلبی که خواندید، بازنویسی و ترجمه این خبر است.

آلمان؛ مقصد بعدی کتاب‌فروشی آمازون:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.