بازگشت به آرشیو

بخش آموزشی نوگام آغاز به کار کرد

19 فوریه 2016، ساعت 12:05

کارگاه نوگام

کارگاه نوگام مکانی است برای نویسنده‌های قدیم و جدید تا با دنیای آنلاین آشتی کنند، با ساز و کار دنیای دیجیتال بیشتر آشنا شوند، آثار خود را بهتر از گذشته ارائه کنند و بهتر بتوانند با مخاطبان‌شان ارتباط برقرار کنند.

نوگام در سومین سال تاسیس خود و بر اساس تجربه‌ای که از همکاری با نویسنده‌های مختلف کسب کرده، چندین دوره آموزشی با موضوع حضور و فعالیت نویسنده در فضای آنلاین و محتوای دیجیتال طراحی کرده است.

این دوره‌ها به‌خصوص برای نویسنده‌ها طراحی و نوشته شده، اما همه افراد علاقه‌مند می‌توانند بدون محدودیت در هر کدام از این دوره‌ها ثبت‌نام و آن‌ها را مطالعه کنند.

درس‌های هر دوره با ایمیل برای افراد فرستاده می‌شود. برای ثبت‌نام در هر درس کافی‌است به صفحه ویژه دوره بروید و ای‌میل خود را وارد کنید. اگر بخواهید در پایان دوره، گواهی پایان دوره نیز دریافت کنید، باید نام و و نام‌خانوادگی‌تان را نیز در همان صفحه وارد کنید.

هر ایمیل شامل یک یا دو درس از هر دوره است. هر درس جدید یک هفته پس از درس قبلی برای شما ارسال می‌شود. دوره‌ها به صورت خودآموز تدوین شده‌اند، اما در پایان دوره، یک تمرین عملی هم وجود دارد که در صورت تکمیل آن، گواهینامه تکمیل دوره به فرد اهدا می‌شود. تا بدین لحظه، ۵ دوره برای این کارگاه آموزشی در نظر گرفته شده و افرادی که هر ۵ دوره را با موفقیت تکمیل کنند جایزه ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.

شما می‌توانید دوره‌های دیگری را نیز به نوگام پیشنهاد بدهید. البته دقت کنید که تمرکز نوگام بر افزایش توانایی‌های نویسندگانی است که دوست دارند از تکنولوژی‌های نو و ابزار و امکانات دیجیتال و آنلاین استفاده کنند. نوگام دوره‌های نویسندگی و شعر برگزار نخواهد کرد. دو دوره نخست که آماده ارائه به شما عزیزان است:

دوره‌های بعدی عبارت‌اند از:

  • مقدمه‌ای بر خودناشری
  • راهنمای تولید پادکست و کتاب صوتی
  • امنیت دیجیتال برای نویسنده‌ها

بخش آموزشی نوگام آغاز به کار کرد:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.

  • حمید

    سلام.فیلم نامه مینوسم.چطور میتونم فیلم نامه ام رو به فیلم تبدیل کنم.ممنون میشم که کمکم کنید من نویسندگی در زمینه ی فیلمنامه رو دوست دارم و میخام منو به ارزوم برسونید.
    22 فوریه 2016، ساعت 16:14 پاسخ
    • ویراستار نوگام

      دوست عزیز، متاسفانه کمکی نمی‌تونیم به شما بکنیم. کار نوگام نشر کتاب است.متاسفانه در این دوره‌های آموزشی هم برنامه‌ای مرتبط با فیلم‌نامه‌نویسی نداریم.
      22 فوریه 2016، ساعت 16:55 پاسخ
  • Mina

    با سلامبا ارزوي موفقيت و تندرستي براي شما ، سوْال ام را مطرح ميكنم:ايا اين سايت از ايران اداره مي شود؟هزينه اين دوره ها چقدر است؟ أيا تكاليفي كه داده مي شود پس از انجام، تصحيح هم خواهد شد ؟ با سپاس ،مينا
    22 فوریه 2016، ساعت 18:01 پاسخ
    • نوگام

      سلام. نشر نوگام در لندن مستقر است. دوره‌های برای عموم رایگان هستند. تکالیف نهایی کنترل خواهد شد و در صورت تایید گواهی صادر می‌شود. تمرین نهایی دوره‌ها به صورت پرسش و پاسخ نیست و تمرین عملی است. به طور مثال اگر برای دوره وبلاگ‌نویسی باید حتما یک وبلاگ داشته باشید با مشخصاتی که دبیر دوره مشخص کرده است.
      23 فوریه 2016، ساعت 10:23 پاسخ
  • شهین

    آگاهی هایی در زمینه پادکست می خواستم
    22 فوریه 2016، ساعت 18:59 پاسخ
  • شيرين رنجبر

    درود با تشكر منظر هستم
    22 فوریه 2016، ساعت 19:02 پاسخ
  • shahriar

    دوستان عزیز نوگام تعدادی مقاله به زبان فارسی و ایتالیایی و کتاب ترجمه شده به زبان فارسی دارم و البته باید تدوین بشن امکان کمک از طرف شما وجود داره برای نشر ور بلاگ و پیج شکا؟
    22 فوریه 2016، ساعت 21:19 پاسخ
    • نوگام

      سلام و تشکر از پیام شما. اگر مایلید مقاله در وبلاگ نوگام منتشر کنید می‌توانید با ایمیل [email protected] با ما تماس بگیرید. لطفا در نظر داشته باشید که نوگام مبلغی برای این مقالات نمی‌پردازد و همکاری شما داوطلبانه خواهد بود. در مورد کتاب ترجمه هم بهتر است ایمیل‌ بزنید تا همکاران ما در این مورد اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذارند.
      23 فوریه 2016، ساعت 10:29 پاسخ
  • shmy salvati

    سلام، راستش من سالهاست دردنیای مجاز فعالمولی مخاطبان زیادی ندارم به همین بدم نمیاد که دروس شما آشنا شوم ، شمی صلواتی
    24 فوریه 2016، ساعت 17:58 پاسخ
  • حسين رادبوى

    درود بر شما كه چنين امكانى را إيجاد كرده ايد، چرا كه يكى از نيازهاى مهم كسانيست كه دستى بر قلم دارند. من در حال حاضر وبلاگى دارم كه بخاطر عدم آشنايى درست با كاركرد آن، چندان فعال نيست. اميدوارم از طريق بخش آموزش نوگام، بتوانم وبلاگ فوق را بهتر و فعال تر پيش ببرم، همچنين در عرصه ى چاپ و انتشار كتاب هم به همين صورت. با سپاس فراوان، حسين رادبوى
    25 فوریه 2016، ساعت 2:32 پاسخ
  • sayed jamaludin

    خیلی عالی بود
    9 آوریل 2016، ساعت 5:39 پاسخ
  • Elhamsamadpour

    عالی
    23 فوریه 2017، ساعت 21:11 پاسخ