بازگشت به آرشیو

کتاب‌خوان‌های الکترونیکی دست‌دوم‌تان را بفروشید

13 فوریه 2015، ساعت 3:50

نشر الکترونیک

فروشگاه اینترنتی Shop e-Reader شروع کرده تا با eBay و آمازون در مورد فروش کتاب‌خوان‌های الکترونیکی و تبلت‌های دست‌دوم رقابت کند. این شرکت برنامه جدیدی ترتیب داده تا هر کاربری بتواند کتاب‌خوان خود را روی این سایت قرار دهد و آن را بفروشد.

این سایت به درد کسانی می‌خورد که برای مثال مدل جدید کتاب‌خوانی را که از راه رسیده خریده‌اند و نمی‌دانند با کتاب‌خوان قدیمی خود چه کار کنند. همین‌طور به درد کسانی که دستگاه کیندل یا نوک جدیدی را هدیه می‌گیرند و واقعا دوست‌اش ندارند. این سایت بهترین مکان برای چنین کاری است؛ چون انواع و اقسام کتاب‌خوان‌های الکترونیکی را می‌توانید در این سایت پیدا کنید و چیزی را که دوست دارید بخرید.

برای فروش کتاب‌خوان‌تان می‌توانید مشخصات دستگاه‌تان را مجانی وارد این سایت کنید. کافی است برای این کار فرمی را پر کنید و ظرف چند ساعت مشخصات دستگاه‌تان روی سایت قرار می‌گیرد. اگر برای دستگاه‌تان مشتری پیدا شود و تصمیم بگیرد آن را بخرد، خود فروشگاه مسئولیت مبادله پول را از طریق کارت اعتباری یا حساب Paypal به عهده می‌گیرد. وقتی کار فروش دستگاه از طرف خریدار تایید شد، شرکت آدرس خریدار را برای فروشنده می‌فرستد تا نسبت به پست آن اقدام کند. زمانی که کتاب‌خوان به دست خریدار رسید، پول هم به حساب فروشنده کتاب‌خوان واریز می‌شود.

نکته خوب این سایت این است که همه از همه جای دنیا می‌توانند کتاب‌خوان‌ها و تبلت‌های خود را برای فروش در این سایت بگذارند.

مطلبی که خواندید، بازنویسی و ترجمه این خبر است.

کتاب‌خوان‌های الکترونیکی دست‌دوم‌تان را بفروشید:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.