بازگشت به آرشیو

اجرای زنده ۶۰ ساعته جنگ و صلح

4 نوامبر 2015، ساعت 10:00

متفرقه

یک شرکت رسانه‌ای روسی قرار است ۱۳۰۰ خواننده را در سراسر دنیا به‌کار بگیرد تا رمان «جنگ و صلح» تولستوی را به‌صورت زنده برای شنونده‌ها بخوانند.

کتاب‌خوان‌های سراسر دنیا این فرصت را دارند که در این برنامه شرکت کنند. برگزارکنندگان این برنامه امیدوارند که بتوانند از ۳۰ شهر در سراسر دنیا ۱۳۰۰ کتاب‌خوان علاقه‌مند پیدا کنند که در این پروژه با آن‌ها مشارکت کنند. ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه، امسال را در این کشور سال ادبیات نام‌گذاری کرد و این پروژه بخشی از برنامه‌های مشارکت در این جشن است.

این رمان را قرار است بازیگران معروف روسی برای این برنامه بخوانند، همین‌طور بعضی از کارکنان شبکه‌هایی رادیو و تلویزیون روسیه در این برنامه همکاری می‌کنند. آدم‌های مشهوری هم از دنیای ورزش، علم و امور خیریه هم برای همکاری در این پروژه دعوت شده‌اند.

اما جا برای کتاب‌خوان‌های عادی هم هست. کتاب‌خوان‌ها اگر دوست داشته باشند، می‌توانند فیلمی از خود در حال خواندن بخش‌هایی از این رمان ضبط کنند و آن را تا تاریخ ۱۴ نوامبر در این سایت voinamir.com ثبت کنند.

این اجراها در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز در سرتاسر روسیه و در مکان‌هایی مثل تئاترها، موزه‌ها و مکان‌های تاریخی و فرهنگی ضبط خواهد شد و روزهای ۸ تا ۱۱ دسامبر در طول ۶۰ ساعت و به‌صورت آن‌لاین و زنده از طریق پلت‌فرم‌های شبکه VGTRK پخش خواهد شد.

 

خبری که خواندید، بازنویسی و ترجمه این مطلب است.

اجرای زنده ۶۰ ساعته جنگ و صلح:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.