بازگشت به آرشیو

مشتری‌های کتاب‌فروشی بارنز اند نوبل ۱.۵ میلیون کتاب در سال نو اهدا کردند

20 ژانویه 2016، ساعت 12:40

کتاب‌خوانی

کتاب‌فروشی زنجیره‌ای بارنز اند نوبل در آمریکا در مدت تعطیلات کریسمس امسال با کمک خریداران و کارکنان‌ این کتاب‌فروشی ۱.۵ میلیون کتاب به خیریه‌ها بخشیده‌اند. این کار یکی از برنامه‌های خیریه این کتاب‌فروشی است و هر سال در ایام کریسمس شروع می‌شود.

کتاب‌هایی که مردم اهدا می‌کنند به خیریه‌های محلی، بیمارستان‌ها، سازمان‌های مبارزه با بی‌سوادی و آموزش کودکان و خدمات اجتماعی اهدا می‌شود.

امسال هم این کتاب‌فروشی بیشتر از ۱.۵ میلیون کتاب جمع‌آوری کرده بود که خریداران کتاب‌ها اهدا کرده بودند و این کتاب‌فروشی آن‌ها را در اختیار ۶۵۰ خیریه محلی در سراسر کشور آمریکا قرار داد. این خیریه‌ها در خدمت آموزش به کودکان هستند و این کتاب‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهند.

کتاب‌های این پروژه را مردم عادی یا کتاب‌فر وشی‌ها محلی از از تمام کتاب‌فروشی‌های زنجیره‌ای بارنز اند نوبل در سراسر آمریکا به قصد واگذاری به امور خیریه و برای شرکت در این برنامه می‌خرند. از اول نوامبر ۲۰۱۵ تا اول ژانویه ۲۰۱۶ کسانی که تصمیم داشتند در این امر مشارکت کنند، می‌توانستند از این کتاب‌فروشی خرید کنند.

این سنت بیش از ۲۰ سال است که در کتاب‌فروشی‌های بارنز اند نوبل در حال انجام است. تمام کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های محلی آمریکا هم در این امر مشارکت می‌کنند و هزاران کتاب به کودکانی می‌بخشند که به این کتاب‌ها نیاز دارند. این کتاب‌ها به‌مناسبت سال نو به این کودکان هدیه داده می‌شوند.

 

آنچه خواندید، بازنویسی و ترجمه این مطلب است.

مشتری‌های کتاب‌فروشی بارنز اند نوبل ۱.۵ میلیون کتاب در سال نو اهدا کردند:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.