بازگشت به آرشیو

اینستاگرامی برای کتاب‌ها

17 ژوئن 2016، ساعت 12:55

اپلیکیشن‌ها

 

اپلیکیشن جدیدی وارد بازار شده که به‌نظر می‌رسد قرار است تبدیل شود به اینستاگرامی برای کتاب‌ها. اسم این اپلیکیشن Litsy است.

دست‌اندرکاران این اپلیکیشن می‌گویند، «تنها چیزی که با لذت خواندن برابری می‌کند این است که خوشی حاصل از این کار را با دیگران تقسیم کنیم. برای همین هم هست که ما این اپلیکیشن را درست کرده‌ایم. لیتسی جایی است برای نظم دادن، تعامل داشتن با کتاب‌خوان‌ها و مستند کردن همه چیزهایی که درباره کتاب است.»

آن‌ها می‌خواهند تا جایی که می‌توانند آدم‌ها را دور هم جمع کنند تا درباره کتاب حرف بزنند. لیتسی فضایی است برای این که آدم‌ها درباره کتاب پُست بگذارند، با کتاب‌هایی که دوست دارند سرشان را بیشتر گرم کنند، با دوستان قدیم و جدید اهل کتاب معاشرت کنند و کتاب‌های جدیدی را پیدا کنند که هرگز نمی‌دانسته‌اند خواندن‌اش را از دست داده‌اند.

استفاده از این اپلیکیشن ساده است. قرار است فضا در این اپلیکیشن مثبت باشد. کسی به کتابی توهین نکند. می‌توان کتابی را دوست نداشت و با آن موافق نبود، اما می‌توان با این مخالفت مودبانه مواجه شد.

برای ورود به این اپلیکیشن هم می‌توانید با اکانت فیس‌بوک و هم ای‌میل‌تان وارد شوید. در مرحله بعد می‌توانید نقل‌قولی یا بخشی از کتاب موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید یا یادداشت کوتاهی در مورد کتاب موردعلاقه‌تان را بنویسید و آن را با دیگران هم‌خوان کنید.

بعد هم می‌توانید دوست‌تان را به گروه خودتان اضافه کنید یا دوستان جدیدی پیدا کنید که با آن‌ها علايق مشترک دارید و کتاب‌ها و نویسنده‌های مشترکی را دوست دارید.

اینستاگرامی برای کتاب‌ها:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.

  • حامد پورشعبان

    سلام. درود بر شما به خاطر کار ارزشمندتان. بنده همین الان وارد این پیج شدم. تا بعد.
    19 ژوئن 2016، ساعت 10:10 پاسخ
    • ویراستار نوگام

      ممنون از شما.
      19 ژوئن 2016، ساعت 20:49 پاسخ
  • Ensi

    بسیار عالی
    21 ژوئن 2016، ساعت 8:51 پاسخ