بازگشت به آرشیو

بورسیه نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای ناشران و ویراستاران

15 مارس 2017، ساعت 14:17

خبر

در سال ۱۹۹۸ به مناسبت پنجاه سالگی نمایشگاه کتاب فرانکفورت بورسیه‌ای برای ناشران، ویراستاران و مدیران فعال در بخش حق مولف در نظر گرفته شد. کسانی که فرم درخواست شرکت در این بورسیه را پر می‌کردند و انتخاب می‌شدند می‌توانستند در یک دوره آموزشی در این نمایشگاه شرکت کنند و مهارت‌هایشان را این حوزه کاری افزایش بدهند.

از آن سال تا به امروز این بورسیه هر سال برگزار می‌شود و تا الان حدود ۳۰۰ نفر از ۵۷ کشور جهان در آن شرکت کرده‌اند.

امسال هم فراخوان این بورسیه اعلام شده و علاقه‌مندان تا ۳۰ آوریل فرصت دارند فرم درخواست شرکت در آن را پر کنند. موعود برگزاری این دوره از اول تا ۱۵ اکتبر ۲۰۱۷ در شهر فرانکفورت آلمان است. از جمله برنامه‌های این بورسیه سر زدن به ناشران آلمانی و کتاب‌فروشی‌های فرانکفورت، برلین و شهر دیگری است که نام‌اش بعدا اعلام خواهد شد.

شرکت در این دوره، علاوه بر این که باعث می‌شود ناشران و ویراستاران با همکاران بین‌المللی خود آشنا شوند و شبکه کاری درستی برای خودشان درست کنند، به آن‌ها کمک می‌کند تا با بازارهای تجاری مختلف کتاب آشنا شوند، همین‌طور با مهره‌های کلیدی بازار نشر در کشور آلمان.

کسانی که مایل به شرکت در این بورسیه هستند باید چند سالی در حوزه نشر تجربه داشته باشند، زبان انگلیسی بدانند و دانش پایه‌ای هم از زبان آلمانی داشته باشند.

 

آنچه خواندید، بازنویسی و ترجمه این خبر است.

بورسیه نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای ناشران و ویراستاران:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.