بازگشت به آرشیو

فروشگاه کتاب‌های چاپی نوگام

2 آوریل 2020، ساعت 17:09

متفرقه

آن دسته از کتاب‌های نوگام که به جز نسخه رایگان الکترونیک، نسخه چاپی هم دارند، از این پس در فروشگاه ویژه نوگام در سایت نبشت در دسترس هستند و می‌توانید به سادگی کتاب‌ها را از روی این فروشگاه آنلاین سفارش بدهید. دانلود کتاب‌های رایگان و سفارش کتاب کاغذی همچنان از روی سایت نوگام ممکن است و کتاب‌های چاپی قابل خرید (خارج از ایران) همگی یکجا در این فروشگاه هم در دسترس هستند تا مرور و سفارش کتاب‌ها برای علاقه‌مندان آسان‌تر باشد. برای دیدن فروشگاه کتاب نوگام روی لینک زیر کلیک کنید:

فروشگاه آنلاین کتاب‌های نوگام

فروشگاه کتاب‌های چاپی نوگام:

نظر شما ثبت شد و پس از بررسی مدیریت سایت منتشر خواهد شد.

  • ناهید ناظمی

    ببخشید من باید مبلغ کتاب را به پوند انگلیس بپردازم در حالیکه سبد خرید شما مبلغ را به یورو حساب میکند حال این مشکل چگونه حل میشود؟
    26 نوامبر 2021، ساعت 15:46 پاسخ
    • نوگام

      فروشگاه نوگام مبالغ را به یورو حساب می‌کند چون در اروپا پایه‌گذاری شده و خود سایت نوگام به پوند چون در انگلستان است. شما با کارت دبیت یا اعتباری از هردوی این سایت‌ها می‌توانید پرداخت را انجام بدهید چون خود سایت ارز را تبدیل می‌کند به ارز کارت شما و هیچ مشکلی نیست.
      30 نوامبر 2021، ساعت 16:54 پاسخ
  • Hossein Radbooei

    با سلام، برای خرید پی دی اف کتابها چطور باید عمل کرد؟
    12 دسامبر 2021، ساعت 21:58 پاسخ
    • نوگام

      با سلام. برای تهیه نسخه پی‌دی‌اف در همین سایت روی منوی سایت کلیک کنید و به بخش کتاب‌ها بروید. آنجا هر کتابی که دوست دارید را انتخاب کنید و در صفحه خود کتاب پس از دانلود کتاب، گزینه حمایت می‌کنم را بزنید و برای هر کتاب حداقل مبلغ ۵ پوند بپردازید. برای کتاب یولسیز هزینه کتاب الکترونیک ۱۵ پوند است. حمایت شما برای کتاب‌های پی‌دی‌اف هرچقدر که باشد، می‌تواند به ما در بقا و ادامه‌ی کار کمک کند. تشکر از شما.
      13 دسامبر 2021، ساعت 14:08 پاسخ